7L♥♥ K♥L♥M♥
أهلا وسهلا بالزوا الكرام
نتشرف بتسجيلك في منتداك منتدى
♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️ ##----(( ♥️احلى كلام ))----##
مع تحيات:-
HeMa

HAVE a NICE STAY IN YOUR 3RD HOMEEE
7L♥♥ K♥L♥M♥
أهلا وسهلا بالزوا الكرام
نتشرف بتسجيلك في منتداك منتدى
♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️ ##----(( ♥️احلى كلام ))----##
مع تحيات:-
HeMa

HAVE a NICE STAY IN YOUR 3RD HOMEEE
7L♥♥ K♥L♥M♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةA7lAAkalaMأحدث الصورالتسجيلدخول
  أهلاً وسهلاً بكم .......              A7laakalam.yoo7@hotmail.com 

الحب الحقيقي

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
untitled love
عضو ممتاز
عضو ممتاز
untitled love

ذكر

الحب الحقيقي Empty
مُساهمةموضوع: الحب الحقيقي   الحب الحقيقي Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2010 4:18 am

يا جماعة انا اكتشفت حاجات عن الحب الغريب ده والي بنيت الحجات ده على تجارب ليا ولاصحابي ومش هكتب حاجة الا ولقتها او سمعتها من كل اتنين بيحبو بعض من الي اعرفهم فاتمنى انكم تسمعو :

الحب الي انجرحو فيه اكتر من الي حبوه الي شافو فيه الدموع اكتر من الابتسامة الي شافو فيه الحزن والقهر اكتر من السعادة الحب الي اكترو بينقلب عداوة

ياجماعة انا اكتشفت ان الحب الي متبناش من الاول على الاحترام مستحيل يكمل ازا الاحترام مكنش متبادل من الطرفين وكل واحد عرف حدودو والله الحب ده ما هيكمل

احنا ياما بنحب او بالاصح بنقنع نفسنا اننا بنحب بس عمركو سالتو نفسكو انا على اي اساس بحب الشخص ده ازا ملقتوش اجابة مقنعة فمتتعبوش نفسكو وتكملو

ازا بنيت شخصية تنية خالص مختلفة عن الي انتا عليها مع الي انتا عايز تحبها او الي انتي عيزة تحبيه وحتى لو كان ده انتا القصد منو انك تعمل الي يرضي حبيبك وبس فتاكد ان ده اكبر غلط لانكو بتبنو حبكو على الخداع من الاول وتاكدو مش هتكملو

ازا متعملتش مع الادامك او الحب ده ورعيت شعورو على حسب جنسو سواء كان ولد او بنت وعرفت ايع الي بيدايق الولد وايه ايه الي بيدايق البنت او العكس فبرضو مش هتكملو

ازا مرضيتوش بشخصية الي بتحبوه زي ماهو بمسوئو وحسناتو بوحشو وحلو فانتا مبتحبوش فايزي مش هتكملو مع بعض

واكتر حاجة عجبتني بقى والي انا متاكد منها بتجربتي وبتجربت ناس كتيييييييييييييير وده الحاجة الي اقتنعت بيها مية بالمية هيا

ان الحب ده ازا حصلت ظروف لقدر الله وسبتو بعض فلو انقلب الحب ده كره وحقد بين الطرفين فتاكدووووووووووووووووو انكو مكنتوش بتحبووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

وارجو اني مكنش طولت عليكو ويكون عجبكم الموضوع وانا حولت على قد ما اقدر اعرف شوية حجات عن الحب ده الي مهما اتكلمنا فيه مش هنخلص ولا هنعرفلو سبب بس انا قلت الي حجات الي شفتها كتير

ويارب يملى حيتنا كلها حب ونور ومش لازم يكون بين ولد وبنت
الحب الحقيقي 138 لا ممكن يكون بينك انتا واخوك مثلا الحب الحقيقي 162447
HEmA
Admin
Admin
HEmA

ذكر

الحب الحقيقي Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب الحقيقي   الحب الحقيقي Emptyالثلاثاء فبراير 16, 2010 5:54 am

thnax 3ala el toopic el gamed dah ya ahmed

we yaraab nshoof mosharakatak dayman we mnwar el montadah b7doooraaaak الحب الحقيقي 256640
memo
THE KING of LOvE
THE KING of LOvE
memo

ذكر

الحب الحقيقي Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب الحقيقي   الحب الحقيقي Emptyالأربعاء فبراير 17, 2010 1:29 am

توبيك رووعة تسلم ايدك يا عسل

الحب الحقيقي 267667

ويارب تمتعنا ديما بمواضيعك
http://google.com

الحب الحقيقي
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الحب
» عن الحب
» الحب
» كلمات في الحب والعشق