7L♥♥ K♥L♥M♥
أهلا وسهلا بالزوا الكرام
نتشرف بتسجيلك في منتداك منتدى
♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️ ##----(( ♥️احلى كلام ))----##
مع تحيات:-
HeMa

HAVE a NICE STAY IN YOUR 3RD HOMEEE
7L♥♥ K♥L♥M♥
أهلا وسهلا بالزوا الكرام
نتشرف بتسجيلك في منتداك منتدى
♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️ ##----(( ♥️احلى كلام ))----##
مع تحيات:-
HeMa

HAVE a NICE STAY IN YOUR 3RD HOMEEE
7L♥♥ K♥L♥M♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةA7lAAkalaMأحدث الصورالتسجيلدخول
  أهلاً وسهلاً بكم .......              A7laakalam.yoo7@hotmail.com 

i hate ppl like that

night angel
Admin
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

i hate ppl like that Empty
مُساهمةموضوع: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 1:50 pm

ana hktob el mwdoo3 DAH BS M7ADESH y7sbny 3ala el kalam el feeeeh

i hate ppl like that 10gzl87 i hate ppl like that 10gzl87 i hate ppl like that 10gzl87 i hate ppl like that 10gzl87

mesh 3arf abda2 ezay bs el mohem eny hbda2

ana 3ayz as2aaaaaaaal so2al leeeeeeeeeeeeeeh el nas bt7b tkdeeeeb hwa dah marad wala eh dah 3adah wala hwaya wala eh

enta y3ne lma tkdeeb btb2a far7aaaaan?/
wala btb2a 3gbak el 7kaya

ana wallahy 3andy est3daaaaaaaaaad eny a5saaaaaaar 2ay ensaaaaaan fe el doniaaaaaaaaaaaaaaaya 3shan kedb we mesh lazem eno ykon kdeb 3alya l2a 7ata lw kan sadk m3aya we kdab m3a 7ad tany

el kdb dah 3'esh we 7aram nasb d7k 3ala el nas 5da3

y5y wallahy t3'ooooooooooor el donya bel feha

efdaaaaaaaaaal egdeeeeb we egdeeeeeeeeeb l7ad matoktab 3nd allah kdaaaaaaaaaaaaaab we 2dam el naaaaaaaaaas 3'shash we nsaaaaaaaaab

wallahy dah 7raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam btalo kdb b2aaaaaaaaaaaaa kfayaaaaaaaa
kfayaaaaa
i hate ppl like that 10gzl87
https://a7laakalam.yoo7.com
night angel
Admin
Admin
night angel

انثى

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 2:16 pm

انا معاك يا هيما ان الكدب دا حاجة مش كويسة ابداااااااااااااااا
بس مش كل الي بيكدب بيكون قصده يكدب يعني في ناس بتكدب عشان متزعلش حد
و في ناس بتكدب عشان في حاجة مش عايزة تحكيها وناس بتكدب عشان ميبقاش شكلها وحش
واسباب تانية كتيييييييييييييييييييير جدا الي بيكدب مش بيكدب عشان عايز يكدب وخلاص
اكيد في سبب خلاه يعمل كده وانت لازم لو حد كدب عليك في حاجة او كده تتكلم معاه وتسمع السبب
ولو في ايدك تسامحة سامحة مفيش حد مبيغلطش وكلنا معرضين نتحط في مواقف زي دي
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالثلاثاء أغسطس 18, 2009 2:21 pm

el bekdb bekdb mafesh 7aga esmha ana bgdeb 3shan kza we kza

el kdb kdb malosh 3ooooooozr
el bekdb bekdb 3shaaaan yrdy nafso we toooooooooooz b2a fe 2ay 7ad tany
meemee
THE ROMATIC BUTTERFLY
THE ROMATIC BUTTERFLY
meemee

انثى

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 5:27 am

صح يا هيما مفيش حاجه اسمها كدبه بيضا وكدبه سودا ولا كدبه ملونه
دي من اختراع الانسان وعقله
caring rere

caring rere

انثى

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 10:31 am

معاااك حق يا هيما الكدب حاجه وحشه اويييي
بس في حاجات ماينفعش تطلع نفسك منها الا بكدب بشرط ان هيا ماتضرش حد
صدقني وكمان ربنا حلل الكدب لو كان في حاجات كويسه زي انك تصلح بين اتنين وكده يعني
ولو واحد صاحبك جاب حاجه وفرحان بيها اوي وقالك حلوه صح؟
وهيا مش عاجباك هاتعمل ايه؟
اكيد هاتقولو اه حلوه
ولو مامتك او باباك سألوك انت بتكلم بنت هاتقولهم ايه؟؟؟؟؟؟
اه؟
يبقى انسى انك تكلمها تاني
بس الواحد لو قدر يستغنى عنه فياريت
وتسلم ايدك يا جميل عالتوبيك الجامد ده
untitled love
عضو ممتاز
عضو ممتاز
untitled love

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 10:45 am

يسلم البؤ الي قال الكلام ده ياريري انا هعترف ادام الجميع :

ابراهيم كتب الموضوع ده خاصة عشاني عشان بيتهيئلو اني كدبت عليه بس المشكلة انو هو عايز يطلعني كذاب وبس ميعرفش انا قلت الكلام ده ليه او ايه السبب او ايه الي في بالي وانا بقلو وقدام الكل انت ونعم الصديق الي يفهم صحبو  شكرا اوي يابراهيم على انك مشكتش فيا ولا لحظة وعمرك ماطلعتني كذاب مع اني والله عمري ماكذبت عليه انتا بس عايز تمشي الي على مزاجك وعايز تبين انك الوحيد الي بتفهم ومحدش بيدحك عليك

على العموم انا معدتش هقلك على حاجة تاني يابراهيم عشان متكذبنيش وما ازعلكش مني تاني وابان ادامك كذاب

وعلى العموم هتفضل صحبي ومتبقاش تتعود تكذب اصحابك اعرف الاول السبب الي خلاهم يكذبو

شكرا على الموضوع الجاااااااااااااااااااااااامد ده
Alex
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Alex

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 11:13 am

طيب انا معليش بخالفكم شويه.....الكذب شيء بايخ بس اذكرو انو هو فطرة بالانسان لانو الرسول (صلوا عليه يا جماعه) حتى هو ذكر الكذب وخصصلوا مواضع مسموح فيها الكذب مثل الاصلاح بين الناس
وفي الحرب ....والحاجة الثالثة نا سيها بس صحيح كلام هيما نحن صرنا نكذب على اي شي بس انا كنت اسئل نفسي احيانا ممكن يكون هو الحل الوحيد في المشكلة اكتشفت انو ممكن بس ليه؟؟؟؟؟ انا مش هكدب عليه هكدب على نفسي ... معليش انا ما بقلكم اي مشكلة تحصلكم اكذبو فيها لا هو مفتاح المشاكل @الصدق@ ومهما كانت الاضرار وان ما صدقوك الناس اذكر انك كنت صادق مع نفسك وهذا حاجة مهمة في حياتك ..والله يا شباب انا ما بقلك هذه الكلمات والجمل اللي وانا حاسس فيها ومريت انا في ظروف خلتني اكذب كتير بس ايش الفائدة انا ما اكذب عليهم انا اكذب على نفسي هذا اللي حبيت اقولك لكم ومعليش على الاطالة
.....aLEX
وانا متأكد انو احمد ما راح يكذب مش لانو صاحبي لانو اخوي وانا بعرفو$
untitled love
عضو ممتاز
عضو ممتاز
untitled love

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 11:34 am

شكرا ياكرم والله ماعارف اقلك ايه انتا من اعز اصحابي وانتا ديما الي بتفهمني بعيد عن اي واحد تاني وعمري ماشفت منك حاجة وحشه شكرا ياحبيبي وربنا يوفقك وابقى زرنا في مصر بقى
meemee
THE ROMATIC BUTTERFLY
THE ROMATIC BUTTERFLY
meemee

انثى

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالأربعاء أغسطس 19, 2009 6:44 pm

انا مع اكرم وبس
ههههههههههه
صح يا اكرم
كلامه وكلام هيما وبس صح
Alex
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Alex

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 1:37 am

Laughing ههههههههههههههههه
ثانكس يا ميمي
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 5:06 am

وانا بقلو وقدام الكل انت ونعم الصديق الي يفهم صحبو شكرا اوي يابراهيم على انك مشكتش فيا ولا لحظة وعمرك ماطلعتني كذاب مع اني والله عمري ماكذبت عليه انتا بس عايز تمشي الي على مزاجك وعايز تبين انك الوحيد الي بتفهم ومحدش بيدحك عليك

على العموم انا معدتش هقلك على حاجة تاني يابراهيم عشان متكذبنيش وما ازعلكش مني تاني وابان ادامك كذاب

besara7a ana mesh fahem 7aga men el 7ta de
l2nak hena ya ahmad btnaked nafsaaaaak enta bt2oool en 3omrak mkdbt 3alya we b3deen get we 2olt

وعلى العموم هتفضل صحبي ومتبقاش تتعود تكذب اصحابك اعرف الاول السبب الي خلاهم يكذبو

m3na en fe sabab le el kdb eb2aa aslan fe kedb

bos ya ahmad ana mesh bs ktbt el mwdooooo3 dah 3ala shanak ana ktbto brdo 3shan el 7asal le gehad we 5alah hwa we 7bebto etfara2o 3an b3d b3d ma geh wa7d fata7 emil gihad we kalem 7bebto we 2alha eno gihad we shtmha we anha el 3laka benhooom

bs fa ana mesh katb el mwdoooooo3 dah 3alek ana ktbo 3mataaaan we enta zalmteeny fe el 7ta de we 2olt kalam day2ny we 3matan shokran we nvm

we feh 7aga aham ana wallahy mesh bs bday2 lma 7ad ykdb 3alya l2a bs bday2 7ata lw l2eeet 7ad bekdb 3ala 7ad 7ata lw ana m3rafhooooosh

lol! l2a tb3an ya rere h2olha da ana kont bkalem wa7d sa7by

Smile Smile Smile bs ana kan asdy ya rere bena we beeen b3deeeena el as7aab y3ne

besara7aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ana mesh 3arf ashkorkom ezay begad merci 2we 3ala ehtmamkoooooooom we shokraaaaaaan le mroooooooooooorko cheers cheers cheers cheers
EL KDB 5EBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Alex
عضو ممتاز
عضو ممتاز
Alex

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 11:31 am

الله يخليكم لبعض يا احمد ويا ابراهيم تصدق بالله اني مش عارف شيء من اللي قلتوه بس انا بعرف انو هذه هي معنى الصداقة
هههههههههههههههههه انا ما بقلكم اتمشكلو عشان تصيرو اصحاب لا بالعكس صيرو اصحاب عشان تحلوا مشاكل بعض انا ما بعرف انا والله اول مرة اشارك في منتدى وبتفلسف بس اعذروني والله انا بحبكم ...............
.........ALEX
caring rere

caring rere

انثى

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالخميس أغسطس 20, 2009 11:27 pm

يعني هاتكدب اهو يا هيما ياسوسه
انا بتكلم عن الكدب عموما
untitled love
عضو ممتاز
عضو ممتاز
untitled love

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 8:33 am

ههههه قليلو اصلو مش عايز يسدق انو مبيكذبش خالص
Admin
Admin
Admin
Admin

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 9:21 am

Smile scratch la ana m2oltesh eny mabkdbsh 5ales

we shokran le mrooooorko all thanx
untitled love
عضو ممتاز
عضو ممتاز
untitled love

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: i hate ppl like that   i hate ppl like that Emptyالجمعة أغسطس 21, 2009 7:31 pm

على العموم عادي خالص سوء تفاهم وعفوا ليك ده واجبنا ان احنا نرد على المواضيع الحلوه الي زي ده 

i hate ppl like that
صفحة 1 من اصل 1